niedziela, 26 stycznia 2014

Rozdział 5 /

Leon.

Przed chwilą była tu Fran z Marco... Mieli zabawę... Hahahah  Nie uwierzycie! Leżę właśnie z Tommym w łóżku! Jaki ja jestem podekscytowany!  Nie mogę w to uwierzyć... A w ogóle to skąd ja się tu wziąłem? Właśnie tego nie wiem... Pamiętam że siedziałem na ławce w parku i film mi się urywa... Nie mam pojęcia co się stało. Ale Tommy słodziutko śpi... Aż się chce go cmoknąć Po prostu słodziak! Mój seksiak.  Ooł budzi się! Co mam robić?! W końcu położyłem się delikatnie na jego torsie. Jaki on ciepły


Tomas.
Obudziłem się..... u Marco w pokoju?! Wtf? Skąd ja się tu wziąłem?! Naćpałem się czy co? Zaraz zaraz.... Leon  leży mi na torsie?! Ja pitole ! Skąd on tu?! Masakra!  On mnie tu przyprowadził? Raczej nie... On nie jest gejem  ja nim jestem... Tak zgadza się Tomas Heredia jest gejem!  Doszedłem do wniosku że muszę zaakceptować to kim jestem! Ale najgorsze w tym wszystkim jest to że zakochałem się w nikim innym jak w Leonku! Jak on to przyjmie?! Muszę mu to powiedzieć jak się obudzi... A teraz nie mogę się oprzeć muszę go przytulic!


Leon.

Tomas gdy się obudził nie odepchną mnie tylko.... objął ! Przytulił mnie! Kumacie?! Aaa!! Jak ja się cieszę! Jak idiota! Muszę otworzyć oczy.... Ciekawe co zrobi... Jak postanowiłem tak zrobiłem. Otworzyłem oczy i podniosłem rękę do góry. Gdy tylko Tomas się skapnął że podniosłem rękę odskoczył ode mnie.
-Co jest?!- powiedziałem ''zszokowany''
-Nic nic....- powiedział. Ja mu dam nic nic....
- Jak to nic?! Obejmowałeś mnie!- znowu ''krzyknąłem zły''
- Dobra powiem ci prawdę. Jestem Gejem!- powiedział w końcu. Jej jak ja się cieszę!
-Jak ja się cieszę!- krzyknąłem.
- Że co?- spytał zszokowany.
-No bo widzisz ja ja ja ja też jestem gejem- krzyknąłem. Tommy podbiegł do mnie i.....

Francesca
Jakim cudem Leon i Tomas leżą w moim łóżku i to razem ? Właśnie przestałam okładać się z Marco po twarzy nawzajem.
- O co ci znowu chodzi ? - Wybuchł.
- O co mi chodzi ? O co mi chodzi ? powiem ci o co mi chodzi. Całujesz się z inną dziewczyną, potem całujesz się ze mną, ona stoi i się nam przygląda. I to jest dla ciebie nic ? - jak on może być takim kretynem ? Jak o mógł mnie zdradzić ? W prawdzie ja też go zdradziłam z Camillą, ale to nie ważne. To on jest tu winny ! Nie ja. Ja tu nic nie zawiniłam. To nie on mnie przyłapał, tylko ja jego i to ona ma mi się tłumaczyć ze wszystkiego !
- A ty to z Camillą to możesz się miziać ? - Skąd on to wie ? Ja się pytam skąd on to wie ?
- Podglądałeś nas ? - Jak on mógł ? Co za kretyn, debil [...] skończony idiota.
- Nie, chciałeś po ciebie iść. Chciałem cię zabrać do kina. Drzwi były zamknięte, no to ja do okna i jestem na parapecie. Podnoszę wzrok, a ty tam obśliniasz się z Camillą. Patrzę tak na Was z pięć minut, a wy nadal. Aż z okna spadłem ! Rozumiesz to ? Mam siniaka na dupie ! To wszystko przez ciebie ! - przywalił mi w twarz.
- Przeze mnie ? Przeze mnie ? - oddałam mu.
- A tak w sumie. Jak całuję Camilla ? Bo Andres mówił, że "anielsko" - Nie no ja zaraz....
- Co ty sobie wyobrażasz ? Że powiem ci, że Camilla lepiej całuję od ciebie ? Że chociaż nie czułam jej języka w nosie, nie tak jak w twoim przypadku ? Jesteś totalnym zjebusem i tyle ci powiem. Idę przeprosić tamtą dziewczynę, że musiała tyle wycierpieć liżąc się z tobą. Mało co jej nie połknąłeś. Widziałam to - Po tych słowach wybiegłam z domu i skierowałam się na autostradę, przecież gdzieś musiał wykombinować tą dziewczynę.

Violetta
Odsunęłam się od Fede. Masakra. Mam całe obślinione usta. Drugi, przystojny brunet patrzy się na mnie i się śmieje. Palant.
- Z czego rżysz kutafonie nieogolony ? - Popatrzył na mnie tak dziwnie. Myśli, że jest fajny czy co ?
- Bo ja lepiej całuję, skarbie - Przysunął się do mnie i musnął moje wargi. Tak delikatnie, że szok. Poczułam czyjąś rękę na moim nadgarstku i brak ust bruneta.
- Nie prawda ! Ja lepiej całuję, prawda Violciu ? - I kolejny raz poczułam spierzchnięte usta Fede. Oderwałam się od niego. Wzięłam głęboki oddech i powiedziałam, że....


***
BUM !
Takie wielkie bum !
Wróciłam !! ^^
A teraz wielka imprezka !
Ejj, wiecie, że jest takie cuś jak 'Olofobia' ? Jest to lęk przed osobami z imieniem "Ola".
Kto się mnie boi ? Przyznawać się ! Nie zjem Was, najwyżej połknę w całości i zwrócę.
Gdzie jest Werka ? Ktoś widział Wercię ?
Nie ma jej na gg, a tu trzeba pisać kolejny cudny, idealny ['...] po prostu piękny rozdział !
Jak ktoś ją gdzieś znajdzie niech da znać !
To ten tego, do następnego ! < 3

12 komentarzy:

  1. Jak fajnie, że wróciłaś <33
    Hahhaha :D
    Świetny ten rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny <333
    Aww.. jakie Leomas <3
    Tomi go pocałował *,*
    Marcesca kłócąca się najlepsza :D
    ciekawe co powie Violka ?
    ten "kutafon" jak to Violka powiedziała to Dieguś <3
    czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Leomas zawsze spoko :) Marcesca heh beka :) " TY lutafonie nieogolony " heheheh jebłam

    OdpowiedzUsuń
  4. wszędzie homo !,jakie to było sweet,znów obrywali z liścia !,nasz Dieguś, zawsze najlepszy;))))Z czego rżysz kutafonie nieogolony - po prostu, czekam na next (lodo)<3333333 Ps. Zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny rozdział ^^ jak zawsze!!! super że wróciłaś kochana :* haha.. Kłucąca się Marceska, kto lepiej całuje ?? hmmm ;P życzę weny i czekam na nexta <3 :}

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahhaa japitole xD Nie no nie moge wyrobic śmiechu xD Leoś gejem ?:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tomiś gejem ? ;C Ale ok. Ważne, że Diegoś jest ♡ I że się całowali ♡ Kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  8. HAhaha świetne <3 Hahahahah :DD Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no świetne nie mogę się doczekać next <33

    OdpowiedzUsuń
  10. hej dlaczego nie piszesz juz od kilku miesiecy? odezwij sie!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Z czego rżysz kutafonie nieogolony?" HAHAHAHAHAHA, POZDRAWIAM Z PODŁOGI!]
    Naprawdę, fantastyczny blog!

    Pamiętasz mnie jeszcze? Wróciłam!
    http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozwolisz??:
    Czy zwykła przyjaźń przerodzi się w miłość?
    Choroba i ta straszna pomyłka..
    Co teraz zrobią??
    Jak przyznać się do kłamstw?
    Czy to prostę??
    Niee...

    Ciekawie?
    Jeśli chcesz znać szczegóły----->
    http://fedemilamoniczkaopowiada.blogspot.com/

    Pozdrowieńkaa
    moniczka:-)

    OdpowiedzUsuń