piątek, 29 listopada 2013

Chce ktoś napisać kolejny rozdział ? KONKURS !

Hej !
Dawno mnie tu nie było ;cc
Nie mam weny ;-;
Wiem !
Zrobię konkurs :)
Wy musicie (jeśli chcecie)
Napisać kolejny rozdział !
Warunki ;
1. Nie tykać wątku Violetty.
2. Można ciągnąc dalej pocałunek Fedemily <3
3. Federico ma nie wracać do domu !
4. Naxi ! Naxi wszędzie <3
5. Możecie, a nawet musicie jakoś zrobić aby Tomas i Leon byli sam na sam i wiecie ^^
6. Ewentualnie możecie gdzieś dać Cares *O*

to tyle xd
Trochę tego dużo ale wiecie ;**
Rozdziały wysyłać na ten e-mail ; P.Dominguez@interia.pl
Podpisać się xd
Prace wysyłacie dooo 8 grudnia :)
Wyrobicie się ?
Jak nie to przedłużę, albo sama napiszę (błagam nie !)
Pozdrawiam i całuję ;**
Zgłaszajcie się w komentarzu. Macie pomysł na kolejne rozdziały ? W zakładce "kontakt" jest moje gg napiszcie ;P

Kocham i Pozdrawiam <3
Pani Dominguez ;d

4 komentarze:

  1. ja bym z checia wziela udzial... wiec napisze!!! mam tylko pare zastrzezen/pytan czy moglabym nie pisac o Leonie i Tomasie razem? prosze bo to nie dla mnie :/ o co chodzi ze mam nie tykac watku Violetty? mam o niej nie pisac? a i czy moge dodac cos od siebie tylko uprzedzam ze jak moge to moze to byc troche zboczone ;> ps. masz swietniego bloga wchodze na niego codziennie i czekam na rozdzialy!!! prosze o szybko odlowiedz !! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey nie musisz pisać o Leonie i Tomasie
      Nie pisać nic jej perspektywy (Violetty)
      Okey możesz dodać, o to chodzi <33
      Dziękuje <3

      Usuń
    2. dzieki za odp :) to ja zabieram sie za pisanie o_o

      Usuń
  2. Hej! Super! Na pewno wezmę udział.... tylko.... może byc zboczony... :/ Leon i Tommy <3 <3 :D :D ;D ;D
    Zrozumiałam z tego tyle że mogę pisac o Naxi <3 (uwielbiam ich!) O Tommym i Leonie! Nie mogę tykac wątku Violetty.... I nie wracac Federa do domu.... Ale mogę pisac o Cares! :D :D :D :D Super!!!!!

    Ps. Masz świetny blog! Wchodzę na niego codziennie! Ale ostatnio nie miałam czasu dlatego nadrabiam teraz!!! :* Jesteś super!!!! Pozdro....




    Wercia :*

    OdpowiedzUsuń